sobota, 14 kwietnia 2012

Rozdział 2

Obudziłam się koło 9.00.Miałam iść dzisiaj na zakupy bo jutro idę na koncert.Zjadłam śniadanie i wyszłam.Chodziłam od sklepu do sklepu w poszukiwaniu jakiś fajnych ciuchów i udało się.Kupiłam sobie http://www.photoblog.pl/maszgusst/120398939 , http://stylistki.pl/bez-nazwy-171409/ ,http://stylistki.pl/czerwien-171347/ , http://stylistki.pl/love-171389/ (obydwie sukienki ) i http://www.photoblog.pl/hammeringcherry/120423476/1486.html .Wydałam mnóstwo kasy ale co tam.Wstąpiłam jeszcze do kawiarni.Zamówiłam herbatę i jakieś ciastko.Do domu wróciłam koło 17.00.Matko tyle na zakupach pobiłam mój rekord!!.Wzięłam prysznic sprawdziłam tt i fb i położyłam się spać bo jutro czekał mnie ten niesamowity dzień.Obudziłam się koło 11.00, koncert miał się zacząć koło 19.00 więc po 17.00 musiałam być na miejscu.Wzięłam prysznic wysuszyłam włosy i szukałam odpowiednich ciuchów.Przebierałam się z tysiąc razy ale w końcu postawiłam na zwykły nie wyróżniający się i wygodny strój.Ubrałam czarne obcisłe rurki,białą bokserkę na to zarzuciłam miętową baseballówkę i czarne trampki.Włosy upięłam w kucyk bo pomyślałam że tak będzie najwygodniej.Na miejscu byłam o 16.30 zdziwiłam się że wyrobiłam się tak szybo.Przed O2 Area czekało już mnóstwo fanek.Nie miałam biletu VIP.Miałam zwykły bilet nie za blisko sceny ale też nie za daleko niej.Byłam najszczęśliwszą dziewczyną na świecie.Łudziłam się że wpadnę w oko Zaynowi.Bardzo mi się podobał.Byłam w nim zakochana na zabój.Koncert się zaczął .Chłopcy śpiewali a my się bawiłyśmy.Było zajebiście tak tylko takie słowo może określić to co wtedy przeżyłam.Po koncercie nadszedł czas na podpisywanie płyt.Nie mogłam się doczekać.Kolejka była długa(bardzo długa).Czekałam jakąś godzinę ale dla mnie to i tak było nic.Matko teraz ja!! Serce waliło mi tak mocno że myślałam,że wszyscy obecni w tym pomieszczeniu będą je słyszeć.Pierwszy siedział Liam podpisał płytę przytulił mnie.Liam Payn mnie przytulił!!!!!!!!Potem Niall zrobił dokładnie to samo.Harry uśmiechnął się do mnie,przytulił i dał całusa w Polik!!!Louis podpisał, przytulił i puścił oczko.I w końcu Zayn tyle na to czekałam.Był moim całym światem.Podpisał płytę, przytulił.Nawet się nie uśmiechną.Wydawało mi się że zrobił to bo musiał.Bo taka jest jego praca.Było mi straszliwie przykro.Ale przecież to było pewne.On ma takich jak ja miliony jak i nie miliardy.Czego ja się w ogóle spodziewałam???GŁUPIA JA!!! Wyszałam .Oczy miałam we łzach.Usiadłam na krawężniku niedaleko drzwi.Płakałam.Były to łzy szczęścia jak i rozczarowania.Włożyłam słuchawki w uszy i zaczęłam słuchać piosenek 1D.Myślałam o wszystkim.Zaczęłam usprawiedliwiać Zayna: może był zmęczony??.Na pewno był zmęczony.Marzyłam jak by to było gdyby......Nagle poczułam że ktoś łapie mnie za ramię.Odwróciłam głowę i zobaczyłam....


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Troszkę krótki ale mam nadzieję,że wystarczy.3 się już pisze;DD
Przepraszam za błędy.

1 komentarz: