sobota, 14 kwietnia 2012

Rozdział 1


Długo czekałam na ten dzień.Wstałam koło 9.00 ubrałam się w to http://www.ubiore.pl/style/69297/ włosy związałam w kucyk i zrobiłam lekki makijaż.Zeszłam na dół a tam wszyscy już na mnie czekali.Mama, tata i Ola.będę za nimi tęskniła.Widziałam jak rodzice przejmują się moim wyjazdem.Zjadłam śniadanie.Pożegnałam się ze wszystkimi.Tata spakował moje torby do samochodu i zawiózł mnie na lotnisko.Przytulił mnie na pożegnanie,miał łzy w oczach.
-Nie martw się tato,wszystko będzie dobrze-powiedziałam
-Wiem skarbie.Po prostu nie mogę sobie wyobrazić,że moja malutka córeczka już nie jest tak malutka,że się wyprowadzasz i to jeszcze tak daleko.
-Tato,to że wyjeżdżam nie oznacza,że zrywamy ze sobą kontakt.Będę dzwoniła do was codziennie,będziemy się odwiedzać.
-Wiem.Uważaj na siebie.Gdyby coś się działo wracaj do domu.I pamiętaj że razem z mamą cię bardzo kochamy.
-Nie martw się tato.Będę o siebie dbała.I też was kocham-po tych słowach łza spłynęła po moim policzku.
Tata mnie mocno przytulił i pocałował w czoło.Musiałam już iść.Lot mi szybko zleciał.Na miejscu miałam małe problemy ze znalezieniem mojego mieszkania ale udało się.Czułam się tam bardzo dobrze.Zaczęłam rozpakowywać swoje rzeczy.Potem wzięłam szybki prysznic i przebrałam się w to http://www.ubiore.pl/style/69269/ miałam zamiar zwiedzić miasto ale też i poszukać pracy.Wyszłam na ulicę było pięknie i dość słonecznie.doszłam do jakiegoś parku i usiadłam na ławce.Siedziałam na niej jakąś godz po czym wstałam i ruszyłam w stronę Big Bena.Po drodze minęłam MilkshakeCity.Zauważyłam,że poszukują kelnerki.Nie jest to jakaś super praca ale na początek może być.Weszłam do środka porozmawiałam z szefem i dostałam tą pracę.Mam zacząć dopiero za tydzień.Wróciłam do domu,oczywiście zadzwoniłam do domu i do Oli.Wzięłam długi  prysznic.Położyłam się na łóżku i myślałam o koncercie na który mam iść.Nie mogę się doczekać.Nawet nie wiem kiedy zasnęłam .

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Trochę nudny ale postaram się żeby następne były ciekawsze.Komentujcie!!;DD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz